نمایندگی Epson در تهران
نوشته شده توسط : ihc

نمایندگی تعمیرات اپسون

در نمایندگی مرکزی اپسون واحدی جدا و مستقل برای تعمیرات وجود دارد. این واحد تعمیراتی در تعمیرگاه های مجزا و منفک، هر یک از محصولات اپسون را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته در واحد تعمیرات پرینتر Epsonفراهم است. تکنسین ها با استفاده از این ابزار و تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته و با تکیه بر دانش و مهارت خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهند.

همچنین آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال محصولات اداری و دفتری اپسون نیز در نمایندگی اپسون در دسترس است تا مسیر تعویض هم با امنیت کامل طی شود. نمایندگی اپسون در بخش خدمات تعمیر و نگهداری ماشین های اداری اپسون شرایطی مساعد برای تعمیر و نگهداری محصولات این کمپانی فراهم کرده است.

با انتخاب این نمایندگی، شما بهترین انتخاب را برای دریافت خدمات تعمیراتی خواهید داشت، زیرا استانداردهای واحد تعمیرات نمایندگی اپسون برای ارائه بهترین خدمات با بالاترین معیارهای شرکت اپسون مطابقت دارد. تمامی این سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

 

خدمات تعمیر در محل نمایندگی اپسون

یکی از سرویس های ویژه نمایندگی اپسون ، سرویس در محل است که زیرمجموعه خدمات واحد تعمیرات اپسون است. اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به هر دلیلی نمی توانید برای دریافت خدمات تعمیراتی به تعمیرگاه های اپسون مراجعه کنید، می توانید با خیال راحت از خدمات سرویس در محل نمایندگی اپسون استفاده کنید. به کمک این سرویس بدون هیچ دغدغه و نگرانی، دستگاه شما تعمیر و ترمیم می شود. در این سرویس تعمیرکار به محل اعزام می شود.

در این سرویس هیچ گونه محدودیتی در خدمات رسانی وجود ندارد و همه محصولات اپسون عیب یابی و تعمیر و ترمیم می شود. تنها کافی است با واحد تعمیرات در نمایندگی اپسون تماس بگیرید و درخواست استفاده از این سرویس را ثبت کنید، پس از آن منتظر بمانید تا پس از انجام هماهنگی های اولیه، تعمیرکار در محل حاضر شود و تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه معیوب شما را برطرف کند.

نمایندگی اپسون در خدمت تمام کاربران تهرانی و شهرستانی است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به آنها ارائه دهد. احتمالا به عنوان کاربر محصولات اپسون می دانید که شرکت اپسون یک شرکت ژاپنی است که درسال 1942 تأسیس شده است. این کمپانی بیش از 6 دهه در تولید انواع ماشین های اداری و تجهیزات آموزشی هوشمند سابقه فعالیت دارد.

از جمله محصولات این کمپانی باید به پرینتر لیزری اپسون، پرینتر جوهر افشان اپسون، ویدئو پروژکتور اپسون، پرینتر سوزنی اپسون و کارتریج اپسون اشاره کرد. در نمایندگی مرکزی اپسون می توانید با استفاده از امکانات برتر و بهتر در حوزه فروش و تعمیرات خدماتی درخور و شایسته دریافت کنید. صفر تا صد خدمات در نمایندگی اپسون همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

منبع :  نمایندگی رسمی Epson





:: برچسب‌ها: Epson , نمایندگی اپسون , نمایندگی مرکزی اپسون ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: